Uitleg over onze diensten
Wat zijn de kosten?
Wij geven de voorkeur aan een transparant en overzichtelijk
kostenplaatje. Bij ons kun je kiezen of je per gesprek of per uur wilt betalen. We gaan met jou om de tafel om te kijken hoe wij je kunnen helpen om je zakelijke doelen te behalen. Onszelf terugverdienen is altijd het uitgangspunt. Zo wordt klantenservice van een kostenpost, een investering! Wij promoten het gedachtengoed dat goede klantenservice een belangrijke waardepropositie in klantervaring is.
Wat doet Byteleaders precies?
Wij bouwen en beheren externe klantenservice teams, die werken aan de zakelijke doelen van ondernemers. Wij integreren chat, telefoon, e-mail, tickets en social media om een uniforme merkervaring te bieden. Wij promoten het gedachtengoed dat goede klantenservice een belangrijke waardepropositie voor een organisatie is.
Oké, en hoe doen jullie dat?
Onze projectmanagers zijn elk verantwoordelijk voor een klantenservice team. Zij staan enerzijds in contact met de ondernemer en anderzijds met onze collega’s die de klantenservice bemannen. De eindgebruiker merkt niet dat de klantenservice uitbesteed is, doordat we een draaiboek opzetten met het assortiment, retourbeleid, de veelgestelde vragen, etc.
Onze diensten
Klantenservice uitbesteden
Klantenservice outsourcen betekent meer tijd en energie voor andere zaken.
Live chat uitbesteden
Bied je bezoekers de mogelijkheid van laagdrempelig en professioneel contact.
Marketplaces klantenservice uitbesteden
Het uitbesteden van je klantenservice op externe verkoopkanalen.
Helpdesk uitbesteden
Helpdesk- en servicedesk oplossingen. Na een uitgebreide training hebben wij antwoord op alle technische vragen.
Zendesk Implementatie Partner
Eenvoudige en efficiënte klantcommunicatie. Als Zendesk partner verzorgen wij de implementatie van A tot Z.
Vraag vrijblijvend een kennismaking aan
Ralph neemt binnen één werkdag contact met je op
