⬤ Direct klantenservice advies
Klantverhaal
Richmond Interiors is een groothandel in luxe meubelen en accessoires. Een familiebedrijf waar warmte, korte lijnen en flexibiliteit de hoofdrol spelen. De roots liggen in de retail met eigen meubelwinkels. Richmond weet dus uit eigen ervaring wat winkeliers nodig hebben. Ook particulieren zijn welkom in de prachtig aangeklede Experience Center. Hier kun je inspiratie opdoen en blijft Richmond in contact met de consument.
Byteleaders heeft begin 2022 de migratie van Microsoft Outlook naar Zendesk gerealiseerd. De keuze van
Richmond Interiors is op Zendesk gevallen door het efficiënt verdelen van de op grote schaal inkomende aanvragen van B2B partners onder sales- en service collega’s. Sindsdien voert Byteleaders maandelijks updates uit om de processen te blijven optimaliseren.
Met de ingestelde macro’s kunnen snel acties worden aangeroepen, zoals het informeren van een ander afdeling of het delen van informatie met de klant. Dit scheelt een hoop typewerk wat nu besteed kan worden aan het zo goed mogelijk helpen van de dealers.
Wanneer een service aanvraag compleet wordt aangeleverd met de benodigde informatie, kan de binnendienst van Richmond deze oppakken. Om dit te vergemakkelijken is een dealer portaal ingericht met voorgedefinieerde formulieren. De velden bestaan onder andere uit artikelnummer en foto invoer. Zendesk kan op basis van deze informatie de juiste collega toewijzen.
Linsey Berghout
Systeembeheerder en verkoopmedewerker Richmond Interiors
Zendesk heeft onze sales- en serviceprocessen vergemakkelijkt en versneld. Met de hulp van Byteleaders is het gelukt om dit op een fijne manier in te richten.
Wil jij ook ontzorgd worden?
Byteleaders is gecertificeerd Nederlandse partner van Zendesk. Wij kunnen de implementatie van A tot Z verzorgen. Zendesk bespaart aantoonbaar FTE door je klantenservice team efficiënte tools te geven.
Geen robot, échte mensen
Onze collega's bedienen je klanten op basis van documentatie. Van productadviezen tot vragen over garantie; je klanten worden accuraat en persoonlijk te woord gestaan.
Flexibel 24/7 inzetbaar
Jij bepaalt wanneer wij voor je klanten bereikbaar zijn. De professionals van
Byteleaders zijn 7 dagen per week en 24 uur per dag inzetbaar.
Vast contactpersoon
Een vaste projectmanager zorgt samen met jou voor het ontwerp van de meest
efficiënte oplossing om jouw klantenservice uit te besteden
Transparante facturatie
Je weet vooraf precies wat je betaalt. Op- of afschalen? Ook geen probleem. Wij bieden een oplossing die zich aanpast aan de veranderende behoeften van jouw bedrijf.
Lange termijn samenwerkingen
In de dynamische online wereld is stabiliteit een noodzaak. Na een proefperiode, zetten wij in op samenwerkingen voor meerdere jaren waarin we minimaal wekelijks overleg hebben.
Volledig schaalbaar
Krijg je een grote bezoekerspiek? Geen zorgen, wij zorgen dat er genoeg klantenservice medewerkers beschikbaar zijn
Klantenservice outsourcen betekent meer tijd en energie voor andere zaken.
Bied je bezoekers de mogelijkheid van laagdrempelig en professioneel contact.
Het uitbesteden van je klantenservice op externe verkoopkanalen.
Helpdesk- en servicedesk oplossingen. Na een uitgebreide training hebben wij antwoord op alle technische vragen.
Eenvoudige en efficiënte klantcommunicatie. Als Zendesk partner verzorgen wij de implementatie van A tot Z.
Wij werken al jaren met veel plezier met een extern klantenservice team van Byteleaders. Dankzij de flexibele inzetbaarheid verzekeren we optimale bereikbaarheid voor onze klanten.
Bij Byteleaders werken mensen die ondernemers écht begrijpen. Zij zijn de flexibele schil in onze personeelsorganisatie.
Ralph neemt binnen één werkdag contact met je op
Uitbesteden
Over Byteleaders