Klantenservice Uitbesteden

Schaalbaar, efficiënt én klantvriendelijk uitbesteden

Het uitbesteden van jouw klantenservice begint bij Byteleaders. Wij adviseren, implementeren en beheren volledige klantenservice afdelingen. Support via e-mail, telefonie, live chat, WhatsApp en marketplaces; de keuze is aan jou. Wij adviseren je graag en helpen met het inrichten en het beheer van ‘e-commerce ready’ klantenservice. Wij bieden ervaren klantenservice medewerkers op flexibele basis, die getraind zijn om jouw klanttevredenheid door het dak te laten gaan.

Benieuwd hoe wij jouw organisatie kunnen helpen?

Neem contact met ons op

Ralph Heeneman, ondernemer van Byteleaders, legt uit hoe wij werken

Waarom kiezen voor Byteleaders?

Betaal per opgeloste ticket

Betaal per opgeloste ticket

Wij factureren maandelijks de opgeloste tickets. Zo ben je er zeker van dat wij je klanten zo goed, snel en volledig mogelijk helpen.

Nederlandse medewerkers

Nederlandse medewerkers

Geen gedoe met buitenlandse callcenters. Wij zitten in Amsterdam en bieden klantcontact in het Nederlands, Engels, Duits, Frans én Spaans.

zendesk-partner Byteleaders zendesk-1

Werken in jouw Zendesk

Eenvoudige en efficiënte klantcommunicatie in jouw Zendesk. Indien je dit nog niet hebt, verzorgen wij een vlekkeloze overstap.

Omnichannel klantcontact

Omnichannel klantcontact

Support via e-mail, telefoon, live chat, WhatsApp, social media en marketplaces zoals bol.com, Amazon & CDiscount.

Klantcontact uitbesteden; kiezen voor maatwerk

De beslissing van een bedrijf om de klantenservice uit te besteden kan een strategische beslissing zijn. Het kan afhangen van een specifieke behoefte, bedrijfsgroei of de wens voor een kwaliteitsimpuls. Alle mogelijkheden van het klantcontact worden bij Byteleaders tot in de details besproken. Onze dienstverlening bestaat uit meerdere onderdelen, die elk bijdragen aan de positieve klantbeleving.


Wij gaan altijd voor de maatwerkoplossingen met onze klanten. Wat past het best bij een bedrijf en de bedrijfsvoering. Naast het volledig uit handen nemen van de klantenservice bouwen wij ook externe klantenservice teams die bestaande teams ondersteunen. Dit noemen wij ook wel hybride klantenservice. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het tijdelijk opschalen tijdens drukke periodes. We staan direct voor je klaar!

DStrezzed Logo
Edelamn Logo
iUsed logo
refurbished direct logo
Balzy logo

Voordelen van klantenservice uitbesteden

Een zwart-wit tekening van een handdruk op een witte achtergrond.

Ontzorgd worden

Uitbesteden is ontzorgen. Focus weer op je kernactiviteiten en laat je klantenservice aan ons over.

Een zwart-wit tekening van een hart op een witte achtergrond.

Hoge klanttevredenheid

Bied jouw klanten de beste ervaring door je bereikbaarheid te verbeteren.

Een zwart-wit tekening van een klok op een witte achtergrond.

Flexibel

Op- of afschalen? Geen probleem! Ideaal voor het opvangen van seizoensefffecten.

Een euro- en een yuan-symbool op een witte achtergron

Kostenefficiënt

Bespaar flink op het inrichten, trainen en faciliteren van een eigen klantenservice afdeling.

Vraag vrijblijvend een kennismaking aan

Ralph neemt binnen één werkdag contact met je op

Neem contact met ons op

Advies, implementatie en uitvoering

Van A tot Z noemen we dat. Transparantie en ontzorging vanaf het eerste contactmoment. Bij Byteleaders geven beginnen we met bespreken welke mogelijkheden passen bij jouw bedrijf. Hoe kan klantenservice uitbesteden jou helpen? We kijken wat er al is, wat er verbeterd kan worden en waar de professionals van Byteleaders kunnen helpen. Daarna brengen we advies uit. Transparant, want ook de kosten zijn van tevoren duidelijk.


Ben je overtuigd? Dan kunnen we onze afspraken gaan uitvoeren. We kunnen vaak op korte termijn jouw klantenservice inrichten en de ondersteuning bieden die nodig is. Wij zijn dé one-stop-shop voor het inrichten en bemannen van je klantenservice omgeving.

Optimaliseer je klantenservice met uitbesteden

Een goede klantenservice is essentieel voor tevreden klanten. Bij Byteleaders kun je je klantenservice uitbesteden per opgeloste klantvraag afrekenen, waardoor je flexibel blijft en kosten bespaart. Onze ervaren teams communiceren efficiënt via sociale media, telefoon, e-mail, live chat, en WhatsApp. Zorg ervoor dat je klanten altijd de beste service ervaren, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken. Met Byteleaders garandeer je een hoog niveau van klanttevredenheid en optimaliseer je je bedrijfsprocessen. Ontdek de voordelen vandaag nog!

zendesk byteleaders

Zendesk Support

Als partner van Zendesk hebben we ruime ervaring met het implementeren van Zendesk Support Suite, een gebruiksvriendelijke en schaalbare klantenservice oplossing voor jouw bedrijf.

Kies voor schaalbaarheid met klantenservice uitbesteden

Bij Byteleaders zorgen we ervoor dat jouw bedrijf profiteert van een goede klantenservice, beschikbaar wanneer je klanten er om vragen. Onze professionele teams streven naar tevreden klanten door snelle en efficiënte ondersteuning te bieden via verschillende kanalen, waaronder sociale media. Door klantenservice uit te besteden, kun je je richten op je kernactiviteiten terwijl wij de communicatie met je klanten beheren. Dit resulteert in een verhoogde klanttevredenheid en kostenbesparing. Laat ons je helpen om jouw klantenservice naar een hoger niveau te tillen. Ontdek de mogelijkheden van onze flexibele en betrouwbare dienstverlening!

Vraag vrijblijvend een kennismaking aan

Ralph neemt binnen één werkdag contact met je op

Ralph Heeneman Byteleaders

Klanttevredenheid is de basis van een succesvolle onderneming

Het belang van uitstekende klantenservice kan niet worden overschat in het hedendaagse zakelijke landschap. Bij Byteleaders begrijpen we dat klanttevredenheid de spil van jouw bedrijf zijn. Daarom bieden wij een oplossing die het mogelijk maakt om de klantenservice uit te besteden, zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: het laten groeien van jouw bedrijf.

Wij helpen jou klantgeluk te bereiken

Wij helpen jouw bedrijf door de klantenservice op een professionele en efficiënte manier af te handelen. Onze deskundige medewerkers zijn getraind om jouw klanten te woord te staan op een manier die jouw merk en waarden weerspiegelt. Of het nu gaat om het beantwoorden van vragen, het oplossen van problemen of het bieden van ondersteuning via social media, wij zorgen ervoor dat jouw klanten altijd tevreden zijn.

Goede klantenservice voor elk contactmoment

Het leveren van goede klantenservice is meer dan alleen het beantwoorden van de telefoon of het reageren op e-mails. Het gaat om het creëren van positieve interacties bij elk contactmoment. Wij weten hoe belangrijk het is om een uitstekende eerste indruk achter te laten en deze voort te zetten bij elk volgend contact. Daarom investeren we in de training en ontwikkeling van ons team, zodat zij altijd klaar staan om jouw klanten te woord te staan met de hoogste mate van professionaliteit en vriendelijkheid.

Dienstenportfolio van Byteleaders

Een koptelefoon met een microfoon op een witte achtergrond.

Klantenservice uitbesteden

Klantenservice outsourcen betekent meer tijd en energie voor andere zaken.

Een tekstballon met drie stippen erin op een witte achtergrond.

Live chat uitbesteden

Bied je bezoekers de mogelijkheid van laagdrempelig en professioneel contact.

Een zwart-wit envelop-icoon op een witte achtergrond.

E-mail management

Het beheren van je mailboxen nemen wij graag uit handen.


Een zwart-wit winkelwagenpictogram op een witte achtergrond.

Marketplaces klantenservice uitbesteden

Het uitbesteden van je klantenservice op externe verkoopkanalen.

Een zwart-wit tekening van een moersleutel op een witte achtergrond.

Helpdesk uitbesteden

Helpdesk- en servicedesk oplossingen. Na een uitgebreide training hebben wij antwoord op alle technische vragen.

zendesk-1

Zendesk Implementatie Partner

Eenvoudige en efficiënte klantcommunicatie. Als Zendesk partner verzorgen wij de implementatie van A tot Z.

Efficiëntie en expertise

Onze dienstverlening is ontworpen om jouw klantenservice naadloos te integreren met de rest van jouw bedrijfsprocessen. Door het uitbesteden van jouw klantenservice aan ons, ben je verzekerd van een efficiënte en gestroomlijnde afhandeling van klantvragen en -problemen. Wij helpen niet alleen met het direct oplossen van klantproblemen, maar ook met het analyseren van de feedback om zo continue verbeteringen door te voeren. We weten hoe belangrijk het is om proactief te zijn en altijd een stap voor te blijven.

Social media: Het nieuwe klantenservice kanaal

In het digitale tijdperk speelt social media een cruciale rol in klantenservice. Klanten verwachten snelle en effectieve antwoorden op hun vragen via platforms zoals Facebook, Twitter en Instagram. Wij hebben de expertise om jouw social media kanalen te beheren en te monitoren, zodat we snel kunnen reageren op klantvragen en opmerkingen. Door gebruik te maken van social media monitoring tools kunnen we trends en potentiële problemen vroegtijdig signaleren en aanpakken.

Kies voor Byteleaders

Bij Byteleaders geloven we dat elke klant telt. Ons doel is om jouw bedrijf te ondersteunen door een klantenservice aan te bieden die niet alleen voldoet aan de verwachtingen van jouw klanten, maar deze ook overtreft. Door de klantenservice uit te besteden aan ons, kun je met een gerust hart weten dat jouw klanten in goede handen zijn. Wij helpen jou om een sterke, loyale klantenbasis op te bouwen die zal bijdragen aan de groei en het succes van jouw bedrijf.


Kies voor ons en ervaar het verschil van een klantgerichte benadering. Jouw klanten zullen het waarderen en jouw bedrijf zal er de vruchten van plukken.

Veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden

  • Waarom zou ik mijn klantenservice uitbesteden?

    Klantenservice uitbesteden zal kosten besparen, efficiëntie verhogen, en je bedrijf flexibiliteit bieden in het op- en afschalen van klantenservice. Bij Byteleaders betaal je namelijk per opgeloste ticket. Zo groeien je klantenservice kosten perfect mee met je omzet. Ook hoef je je geen zorgen te maken om de techniek: wij hebben zelf de kennis over systemen in huis om je klantenservice perfect in te richten.

  • Wat zijn de voordelen van klantcontact uitbesteden?

    Het grootste voordeel is dat wanneer je klantenservice uitbesteedt, je kosten meeschalen met je omzet. Bij Byteleaders betaal je namelijk per afgehandelde ticket. Daarnaast biedt onze dienst klantenservice in verschillende talen aan, denk aan Frans, Duits, Spaans en Engels. Ook is het fijn dat je als ondernemer ontzorgt wordt, aangezien personele zaken door ons worden geregeld.

  • Biedt Byteleaders 24/7 klantenservice?

    Ja, Byteleaders biedt flexibele, 24/7 klantenservice-opties aan. Zo ben je ook bereikbaar voor die klant aan de andere kant van de wereld. En loopt er ook geen achterstand op buiten kantoortijden, waardoor je responstijd enorm omlaag gaat.

  • Hoe zorgt Byteleaders voor een persoonlijke klantbenadering?

    Door echte mensen in te zetten voor klantcontact, waardoor klanten accuraat en vriendelijk worden geholpen. We stellen voor elk project een draaiboek samen waar alles in staat over jouw producten en diensten, zodat onze mederwerkers op de hoogte zijn van jullie bedrijf. Op deze manier merkt de consument niet dat de klantenservice is uitbesteedt.

  • Is het mogelijk om de klantenservice tijdelijk op te schalen?

    Ja, Byteleaders biedt hybride klantenservice aan, wat tijdelijke opschaling tijdens drukke periodes mogelijk maakt. Opschalen kan handmatig, middels een e-mail naar je projectmanager, maar ook geautomatiseerd door een API koppeling met onze backend. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Wat klanten over ons zeggen

5 sterren

Het team van Byteleaders neemt ons werk uit handen en dat zorgt dat wij ons kunnen focussen op onze producten. Dit terwijl onze klanten uitstekend geholpen worden.

Rachelle Amahorseija Byteleaders

Rachelle Amahorseija

Dstrezzed.nl
5 sterren

Wij werken al jaren met veel plezier met een extern klantenservice team van Byteleaders. Dankzij de flexibele inzetbaarheid verzekeren we optimale bereikbaarheid voor onze klanten.

Jip van Asteren Byteleaders

Jip van Asteren

iUsed Stores

Bij Byteleaders werken mensen die ondernemers écht begrijpen. Zij zijn de flexibele schil in onze personeelsorganisatie.

Ingmar Bruinsma Byteleaders

Ingmar Bruinsma

TravelClown.nl
5 sterren

De klantenservice van onze webwinkel wordt sinds 3 jaar professioneel verzorgd door Byteleaders. Vriendelijke vaklui en een duidelijk kostenmodel.

Willem Willigenburg Byteleaders

Willem Willigenburg

RefurbishedDirect.nl

Vraag vrijblijvend een kennismaking aan

Ralph neemt binnen één werkdag contact met je op

Ralph Heeneman