Uitbesteden is ontzorgen
Perfect geïntegreerde klantcontact oplossingen
Als ondernemer ben je het liefst zo veel mogelijk met je core business bezig.
Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan jouw zakelijke doelen.
- Transparant kosten model
- Geen robot: échte mensen
- Omnichannel klantcontact
- Eén contactpersoon
- Flexibel 24/7 inzetbaar
Telefoonservice Uitbesteden Klantenservice
Wij nemen jouw telefonische klantenservice graag uit handen. Byteleaders bouwt externe klantenservice teams, die werken aan jouw zakelijke doelen. Wij geven de voorkeur aan een transparant en overzichtelijk kostenplaatje. Bij ons kun je kiezen of je per gesprek of per uur wilt betalen. We gaan met jou om de tafel om te kijken hoe wij je kunnen helpen om je zakelijke doelen te behalen. Onszelf terugverdienen is altijd het uitgangspunt. Zo wordt klantenservice van een kostenpost, een investering! Wij promoten het gedachtengoed dat goede klantenservice een belangrijke waardepropositie in klantervaring is.
Bereikbaar zijn zonder omkijken er naar te hebben
Geavanceerde VOIP CTI centrale
Routeringen, verschillende talen, doorschakelingen, kiesmenu's, er is veel mogelijk.
Meten is weten
Gedetaileerde rapportages
Waar wordt er voor gebeld? Hoe lang duren gesprekken? Wat is de klanttevredenheid?
Waarom Byteleaders?
Korte lijntjes en transparatie. Daar staan wij voor.
Uitbesteden is maatwerk
Ralph belt je graag terug.