Uitbesteden is ontzorgen

Perfect geïntegreerde klantcontact oplossingen

Als ondernemer ben je het liefst zo veel mogelijk met je core business bezig.
Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan jouw zakelijke doelen.

Dedicated extern klantenservice team

Managed live chat service

Deze krachtige tool biedt je website bezoekers de mogelijkheid laagdrempelig productadviezen te vragen. Direct contact met je website bezoekers kan je conversie tot 20% verhogen!

Live chat uitbesteden

Wanneer klantcontact goed ingericht is zullen klanten met een fijn gevoel naar je bedrijf kijken. Met live chat service kun je écht menselijk klantcontact te hebben. Klanten komen vaker terug, waardoor je minder aan marketing / acquisitie hoeft uit te geven. Andersom kan slecht contact klanten wegjagen. Het is daarom van groot belang dat je managed livechat goed ingericht is. Byteleaders heeft ruime ervaring met klantcontact van e-commerce, ICT, DaaS en SaaS bedrijven.

Managed live chat

Naast volledig ontzorgen bouwen wij ook externe klantenservice teams die bestaande teams aanvullen. Dit noemen wij ook wel hybride klantenservice uitbesteden. Voor managed live chat zijn verschillende mogelijkheden, zoals buiten kantooruren uitbesteden, opschalen bij drukte, eerstelijns/tweedelijns. Dit hoeft zelfs niet eens geplande drukte te zijn. Ons geautomatiseerde klantenservice backbone controleert elke minuut de wachtrij van telefoon en managed chat. Op basis hiervan kan automatisch een medewerker van Byteleaders opgeroepen worden. Hier heb je geen omkijken meer naar!

Transparant kosten model

Wij geven de voorkeur aan een transparant en overzichtelijk kostenplaatje. Bij ons kun je kiezen of je per gesprek of per uur wilt betalen. Geen opstart- of verborgen kosten. We gaan met jou om de tafel om te kijken hoe wij je kunnen helpen om je zakelijke doelen te behalen. Onszelf terugverdienen is altijd het uitgangspunt. Zo wordt klantenservice van een kostenpost, een investering! Wij promoten het gedachtengoed dat goede klantenservice een belangrijke waardepropositie in klantervaring is.

Livechat service

Wij zijn de one-stop-shop voor het inrichten en bemannen van je livechat service. Eerst beginnen we met het bekijken van de huidige situatie en wat er verbeterd kan worden. We brengen een advies uit en bespreken verschillende livechat service implementatie mogelijkheden. We hebben ruime ervaring met het implementeren van Zendesk Support Suite. De klantcontactsoftware die meerdere kanalen en zelfs meerdere merken in één systeem aan kan.

Live chat uitbesteden

Deze krachtige tool biedt je website bezoekers de mogelijkheid laagdrempelig productadviezen te vragen. Direct contact met je bezoekers onderhouden verhoogt je conversie tot wel 20%!

Lees verder

Telefonische klantenservice uitbesteden

Alle binnenkomende oproepen kunnen worden afgehandeld via onze geavanceerde VOIP CTI centrale.

Lees verder

E-mail klantcontact uitbesteden

Het beheren van je mailboxen nemen wij graag uit handen.

Lees verder

Ticketsysteem beheren

Een meer geavanceerde vorm van e-mail klantenservice is middels een ticketsysteem. Dit zorgt voor meer datagestuurd (en daarmee slimmer) klantcontact.

Lees verder

Social media beheer uitbesteden

Het beheren van je Facebook, LinkedIn, WhatsApp en Instagram accounts nemen wij graag van je uit handen.

Lees verder