Wat doet Byteleaders precies?

Wij bouwen en beheren externe klantenservice teams, die werken aan de zakelijke doelen van ondernemers. Wij integreren chat, telefoon, e-mail, tickets en social media om een uniforme merkervaring te bieden. Wij promoten het gedachtengoed dat goede klantenservice een belangrijke waardepropositie voor een organisatie is.

Oké, en hoe doen jullie dat?

Onze projectmanagers zijn elk verantwoordelijk voor een klantenservice team. Zij staan enerzijds in contact met de ondernemer en anderzijds met onze collega’s die de klantenservice bemannen. De eindgebruiker merkt niet dat de klantenservice uitbesteed is, doordat we een draaiboek opzetten met het assortiment, retourbeleid, de veelgestelde vragen, etc.

Wat zijn de kosten?

Wij geven de voorkeur aan een transparant en overzichtelijk kostenplaatje. Bij ons kun je kiezen of je per gesprek of per uur wilt betalen. Geen opstart- of verborgen kosten. We gaan met jou om de tafel om te kijken hoe wij je kunnen helpen om je zakelijke doelen te behalen. Onszelf terugverdienen is altijd het uitgangspunt. Zo wordt klantenservice van een kostenpost, een investering! Wij promoten het gedachtengoed dat goede klantenservice een belangrijke waardepropositie in klantervaring is.

Waarom zou ik voor Byteleaders kiezen?

Goede vraag. Op deze pagina geven we je graag 7 argumenten om voor onze dienstverlening te kiezen.