Uitbesteden is ontzorgen
Conversie verhogende support oplossingen
Als ondernemer ben je het liefst zo veel mogelijk met je core business bezig.
Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan jouw zakelijke doelen.
Wij helpen je graag met het inrichten van een e-commerce ready klantenservice. Byteleaders integreert chat, telefoon, e-mail, tickets en social media om een uniforme merkervaring te bieden. Jouw klanten kunnen kiezen uit meerdere contactkanalen, waar dezelfde hoge kwaliteit dienstverlening wordt geboden.
Bekijk onze tarievenWaarom e-commerce klantenservice?
Wanneer klantcontact goed ingericht is zullen klanten met een fijn gevoel naar je bedrijf kijken. Het is fijn om écht menselijk klantcontact te hebben. Klanten komen vaker terug, waardoor je minder aan marketing / acquisitie hoeft uit te geven. Andersom kan slecht contact klanten wegjagen. Het is daarom van groot belang dat je klantenservice goed ingericht is. Byteleaders heeft ruime ervaring met klantcontact van e-commerce, ICT, DaaS en SaaS bedrijven.
Uitbesteden, advies en implementatie
Wij zijn de one-stop-shop voor het inrichten en bemannen van je klantenservice omgeving. Hoe kan klantenservice uitbesteden webshop jou helpen? Eerst beginnen we met het bekijken van de huidige situatie en wat er verbeterd kan worden. We brengen een advies uit en bespreken verschillende implementatie mogelijkheden. We hebben ruime ervaring met het implementeren van Zendesk Support Suite. De klantcontactsoftware die meerdere kanalen en zelfs meerdere merken in één systeem aan kan.
Maatwerk voor klantenservice uitbesteden
Naast volledig ontzorgen bouwen wij ook externe klantenservice teams die bestaande teams aanvullen. Dit noemen wij ook wel hybride klantenservice uitbesteden. Er zijn verschillende mogelijkheden, zoals buiten kantooruren uitbesteden, opschalen bij drukte, eerstelijns/tweedelijns. Dit hoeft zelfs niet eens geplande drukte te zijn. Ons geautomatiseerde klantenservice backbone controleert elke minuut de wachtrij van telefoon en chat. Op basis hiervan kan automatisch een medewerker van Byteleaders opgeroepen worden. Hier heeft uw geen omkijken meer naar!
Omnichannel klantenservice uitbesteden
Het mooie van onze dienstverlening is dat we al jouw contactkanalen kunnen bemannen – telefoon, chat, e-mail of social media. Wij helpen jouw organisatie graag verder op gebied van klantcontact.
Recent Posts / View All Posts



Live chat uitbesteden
Deze krachtige tool biedt je website bezoekers de mogelijkheid laagdrempelig productadviezen te vragen. Direct contact met je bezoekers onderhouden kan je conversie tot wel 20% verhogen.
Lees verderTelefonische klantenservice uitbesteden
Alle binnenkomende oproepen kunnen worden afgehandeld via onze geavanceerde VOIP CTI centrale.
Lees verderTicketsysteem beheren
Een meer geavanceerde vorm van e-mail klantenservice is middels een ticketsysteem. Dit zorgt voor meer datagestuurd (en daarmee slimmer) klantcontact.
Lees verderSocial media beheer uitbesteden
Het beheren van je Facebook, LinkedIn, WhatsApp en Instagram accounts nemen wij graag van je uit handen.
Lees verder