Uitbesteden is ontzorgen

Conversie verhogende support oplossingen

Als ondernemer bent je het liefst zo veel mogelijk met je core business bezig.
Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan jouw zakelijke doelen.

Maximale bereikbaarheid maakt maximaal rendement

Webshop klantenservice uitbesteden

Wij helpen je graag met het inrichten van een e-commerce ready klantenservice. Byteleaders integreert chat, telefoon, e-mail, tickets en social media om een uniforme merkervaring te bieden. Jouw klanten kunnen kiezen uit meerdere contactkanalen, waar dezelfde hoge kwaliteit dienstverlening wordt geboden.

Configureer nu

Vast uurtarief € 25

Wij geven de voorkeur aan een transparant en overzichtelijk kostenplaatje. Bij ons betaal je per manuur 25 euro. Geen opstart- of verborgen kosten. We gaan met jou om de tafel om te kijken hoe wij je kunnen helpen om je zakelijke doelen te behalen. Onszelf terugverdienen is altijd het uitgangspunt. Zo wordt klantenservice van een kostenpost, een investering! Wij promoten het gedachtengoed dat goede klantenservice een belangrijke waardepropositie in klantervaring is.

Uitstekende e-commerce klantenservice

Wanneer klantcontact goed ingericht is zullen klanten met een fijn gevoel naar je bedrijf kijken. Het is fijn om écht menselijk klantcontact te hebben. Klanten komen vaker terug, waardoor je minder aan marketing / acquisitie hoeft uit te geven. Andersom kan slecht contact klanten wegjagen. Het is daarom van groot belang dat je klantenservice goed ingericht is. Byteleaders heeft ruime ervaring met klantcontact van e-commerce, ICT, DaaS en SaaS bedrijven.

Uitbesteden, advies en implementatie

Wij zijn de one-stop-shop voor het inrichten en bemannen van je klantenservice omgeving. Eerst beginnen we met het bekijken van de huidige situatie en wat er verbeterd kan worden. We brengen een advies uit en bespreken verschillende implementatie mogelijkheden. We hebben ruime ervaring met het implementeren van Zendesk Support Suite. De klantcontactsoftware die meerdere kanalen en zelfs meerdere merken in één systeem aan kan.

Maatwerk

Naast volledig ontzorgen bouwen wij ook externe klantenservice teams die bestaande teams aanvullen. Dit noemen wij ook wel hybride klantenservice uitbesteden. Er zijn verschillende mogelijkheden, zoals buiten kantooruren uitbesteden, opschalen bij drukte, eerstelijns/tweedelijns. Dit hoeft zelfs niet eens geplande drukte te zijn. Ons geautomatiseerde klantenservice backbone controleert elke minuut de wachtrij van telefoon en chat. Op basis hiervan kan automatisch een medewerker van Byteleaders opgeroepen worden. Hier heeft uw geen omkijken meer naar!

Live chat uitbesteden

Deze krachtige tool biedt je website bezoekers de mogelijkheid laagdrempelig productadviezen te vragen. Direct contact met je bezoekers onderhouden kan je conversie tot wel 20% verhogen.

Lees verder

Telefonische klantenservice uitbesteden

Alle binnenkomende oproepen kunnen worden afgehandeld via onze geavanceerde VOIP CTI centrale.

Lees verder

E-mail klantcontact uitbesteden

Het beheren van je mailboxen nemen wij graag uit handen.

Lees verder

Ticketsysteem beheren

Een meer geavanceerde vorm van e-mail klantenservice is middels een ticketsysteem. Dit zorgt voor meer datagestuurd (en daarmee slimmer) klantcontact.

Lees verder

Social media beheer uitbesteden

Het beheren van je Facebook, LinkedIn, WhatsApp en Instagram accounts nemen wij graag van je uit handen.

Lees verder