Uitbesteden is ontzorgen

Conversie verhogende support oplossingen

Als ondernemer ben je het liefst zo veel mogelijk met je core business bezig.
Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan jouw zakelijke doelen.

Maximale bereikbaarheid maakt maximaal rendement

Webshop klantenservice uitbesteden

Wij helpen je graag met het inrichten van een e-commerce ready klantenservice. Byteleaders integreert chat, telefoon, e-mail, tickets en social media om een uniforme merkervaring te bieden. Jouw klanten kunnen kiezen uit meerdere contactkanalen, waar dezelfde hoge kwaliteit dienstverlening wordt geboden.

Configureer nu jouw externe klantenservice team

Waarom e-commerce klantenservice?

Wanneer klantcontact goed ingericht is zullen klanten met een fijn gevoel naar je bedrijf kijken. Het is fijn om écht menselijk klantcontact te hebben. Klanten komen vaker terug, waardoor je minder aan marketing / acquisitie hoeft uit te geven. Andersom kan slecht contact klanten wegjagen. Het is daarom van groot belang dat je klantenservice goed ingericht is. Byteleaders heeft ruime ervaring met klantcontact van e-commerce, ICT, DaaS en SaaS bedrijven.

Uitbesteden, advies en implementatie

Wij zijn de one-stop-shop voor het inrichten en bemannen van je klantenservice omgeving. Hoe kan klantenservice uitbesteden webshop jou helpen? Eerst beginnen we met het bekijken van de huidige situatie en wat er verbeterd kan worden. We brengen een advies uit en bespreken verschillende implementatie mogelijkheden. We hebben ruime ervaring met het implementeren van Zendesk Support Suite. De klantcontactsoftware die meerdere kanalen en zelfs meerdere merken in één systeem aan kan.

Extern klantenservice team samenstellen

Maatwerk voor klantenservice uitbesteden

Naast volledig ontzorgen bouwen wij ook externe klantenservice teams die bestaande teams aanvullen. Dit noemen wij ook wel hybride klantenservice uitbesteden. Er zijn verschillende mogelijkheden, zoals buiten kantooruren uitbesteden, opschalen bij drukte, eerstelijns/tweedelijns. Dit hoeft zelfs niet eens geplande drukte te zijn. Ons geautomatiseerde klantenservice backbone controleert elke minuut de wachtrij van telefoon en chat. Op basis hiervan kan automatisch een medewerker van Byteleaders opgeroepen worden. Hier heeft uw geen omkijken meer naar!

Omnichannel klantenservice uitbesteden

Het mooie van onze dienstverlening is dat we al jouw contactkanalen kunnen bemannen – telefoon, chat, e-mail of social media. Wij helpen jouw organisatie graag verder op gebied van klantcontact.

Configureer nu jouw externe klantenservice team

Recent Posts / View All Posts

Klantenservice ondersteuning voor Black Friday

| Uitleg over onze diensten | No Comments
Voor vele e-commerce bedrijven komt de drukte dag van het jaar er weer aan: Black Friday. De Amerikaanse traditie vindt plaats op vrijdag 27 november…

Ik ga klantenservice uitbesteden: hoe verloopt de onboarding?

| Uitleg over onze diensten | No Comments
Het is altijd fijn om nieuwe partners aan te sluiten op onze organisatie. Het proces van klant worden noemen we ook wel onboarding. We krijgen…

7 activiteiten waar je tijd voor hebt nu Byteleaders je klantenservice verzorgt

| Uitleg over onze diensten | No Comments
Fijn, zo lekker ontzorgt zijn. Wat ga je nu met deze vrijgekomen tijd doen? Hier 7 tips voor een productievere en leukere werksfeer.

Byteleaders als aanvulling op je bestaande klantenservice

| Uitleg over onze diensten | No Comments
Naast compleet ontzorgen bouwen wij ook externe klantenservice teams die bestaande teams aanvullen. Dit noemen wij ook wel hybride klantenservice uitbesteden. Er zijn verschillende mogelijkheden:…

Live chat uitbesteden

Deze krachtige tool biedt je website bezoekers de mogelijkheid laagdrempelig productadviezen te vragen. Direct contact met je bezoekers onderhouden kan je conversie tot wel 20% verhogen.

Lees verder

Telefonische klantenservice uitbesteden

Alle binnenkomende oproepen kunnen worden afgehandeld via onze geavanceerde VOIP CTI centrale.

Lees verder

E-mail klantcontact uitbesteden

Het beheren van je mailboxen nemen wij graag uit handen.

Lees verder

Ticketsysteem beheren

Een meer geavanceerde vorm van e-mail klantenservice is middels een ticketsysteem. Dit zorgt voor meer datagestuurd (en daarmee slimmer) klantcontact.

Lees verder

Social media beheer uitbesteden

Het beheren van je Facebook, LinkedIn, WhatsApp en Instagram accounts nemen wij graag van je uit handen.

Lees verder