Klantenservice uitbesteden kosten

Wij begrijpen dat je als ondernemer van transparantie en flexibiliteit houdt. Daarom werken wij altijd met een heldere offerte vooraf. Persoonlijk contact, vertrouwen en een eerlijke prijs; het is de basis van de dienstverlening van Byteleaders. Welke service je ook afneemt, je kiest steevast voor de hoogste kwaliteit.

Klantenservice uitbesteden kosten

Maandelijkse factuur met opgeloste tickets

Wij facturen onze opdrachtgevers maandelijks het aantal tickets die we opgelost hebben. Een ticket is een aanvraag van jouw klant bij de klantenservice, waar één of meerdere gesprekken uitkomen. Dat kan via chat zijn of Whatsapp, maar ook telefonisch of per e-mail. Wat ons onderscheidt is dat je bij ons een vaste prijs per ticket betaalt, ongeacht het werk dat wij er aan hebben. Voor een klant die we met één mailtje kunnen helpen betaal je dus evenveel als voor de klant die 12 contactmomenten nodig heeft. Zo ben je er zeker van dat jouw klant zo snel en volledig mogelijk geholpen wordt.

Neem contact met ons op

Ralph Heeneman

Kosten groeien perfect met je omzet mee

Multiclient Omnichannel Klantenservice

Vanaf € 2,80 opgeloste ticket

Een zwart-wit silhouet van een persoon op een witte achtergrond.

 Flexibel klantenservice team

Een zwart-wit silhouet van een vlag op een witte achtergrond.

Nederlandse, Duitse, Franse, Spaanse & Engelse taal

Een zwart-wit envelop-icoon op een witte achtergrond.

Werken in jouw Zendesk

Een zwart-wit silhouet van twee tekstballonnen op een witte achtergrond.

Telefonie, E-mail, WhatsApp & Social media

Een zwart-wit afbeelding van drie sleutels op een witte achtergrond.

Schaalt mee met je orders

Een zwart-wit icoon van iemands identiteitskaart.

Koppeling met jouw webshop en CRM

Een zwart silhouet van een telefoon op een witte achtergrond.

Vanaf 200 tickets per maand

Wij verdienen onszelf terug

Klanttevredenheid is voor ons zeer belangrijk. Tevreden klanten zullen eerder terugkerende klanten worden. Het leidt tot meer loyaliteit. Snelle en kundige klantenservice is hier goud waard. Letterlijk. Positieve klanten delen hun ervaring namelijk graag. Deze reclame kan een krachtige marketingtool zijn om nieuwe klanten aan te trekken. Dankzij de ervaring van Byteleaders kunnen onze medewerkers zich snel aanpassen aan de eisen die jij aan de dienstverlening stelt. We werken zelfs in jouw eigen Zendesk-omgeving. Onze kennis van klantenservice en het omgaan met diverse klanten zorgt ervoor dat wij onszelf snel terugverdienen.

Makkelijke rekensom

Wanneer je kiest voor Byteleaders om al je klantencontacten te behandelen, dan kies je voor gemak, overzicht, kwaliteit en bereikbaarheid. Een eigen klantenservice optuigen en onderhouden is tijdrovend en kan in de kosten gaan lopen. We maken graag de rekensom voor je. Onze professionele werknemers schalen mee met de groei van jouw bedrijf. Heb je een seizoensbedrijf, dan kunnen we tijdelijk extra medewerkers inschakelen. Maar bedenk ook eens wat je kan doen met de tijd die je straks over houdt.

Gemiddelde conversiestijging

14%

Extra omzet gerealiseerd

Bron: Google Analytics

Veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden kosten

  • Waar wordt mijn tarief op gebaseerd?

    Byteleaders levert maatwerk. Elk bedrijf heeft andere eisen en wensen als het gaat om hun klantenservice. Hierbij speelt vooral het aantal tickets een rol. Meer tickets zorgen ervoor dat wij onze vaste kosten beter kunnen spreiden. De prijs per ticket zal omlaag gaan bij een groei aan volume. Wanneer je speciale eisen hebt voor onze medewerkers, zoals het bezitten van specifieke certificaten of diploma’s, dan zal dat ook van invloed zijn op het tarief.

  • Wat bedoelen jullie met meeschalen?

    Weet je dat je in bepaalde periodes meer klantcontacten hebt, dan kunnen we daar makkelijk op inspelen door meer medewerkers in te schakelen. Ook bij een bedrijf dat hard groeit kunnen we snel onze samenwerking uitbreiden. Andersom geldt natuurlijk hetzelfde. We kunnen de klantenservice snel afschalen bij periodes waarin minder tickets verwacht worden.

  • Hoe ziet jullie facturatieproces er uit?

    Elke maand ontvang je een factuur van ons met het aantal opgeloste tickets.

  • Wat is een ticket?

    Een ticket is een aanvraag van je klant, waar één of meerdere gesprekken uitkomen. Dit kan zijn via e-mail, telefonisch, Whatsapp of live chat. Net welke mogelijkheden jij biedt.

  • Wat is een klantadviseur?

    Een klantadviseur is een klantenservice medewerker van Byteleaders die de klantenservice van jouw klanten verzorgt.

Vraag vrijblijvend een kennismaking aan

Ralph neemt binnen één werkdag contact met je op

Ralph Heeneman