Uitbesteden is ontzorgen
Perfect geïntegreerde klantcontact oplossingen
Als ondernemer ben je het liefst zo veel mogelijk met je core business bezig.
Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan jouw zakelijke doelen.
Maximale bereikbaarheid maakt maximaal rendement
Wij integreren chat, telefoon, e-mail, tickets en social media om een uniforme merkervaring te bieden. De klant kan kiezen uit meerdere contactkanalen, waar dezelfde hoge kwaliteit dienstverlening wordt geboden.
Live chat
Deze krachtige tool biedt je website bezoekers de mogelijkheid laagdrempelig productadviezen te vragen. Direct contact met je bezoekers onderhouden verhoogt uw conversie gemiddeld met 8 tot 20%!
Lees verderTelefoon
Alle binnenkomende oproepen kunnen worden afgehandeld via onze geavanceerde VOIP CTI centrale.
Lees verderTickets
Een meer geavanceerde vorm van e-mail klantenservice is middels een ticketsysteem. Dit zorgt voor meer datagestuurd (en daarmee slimmer) klantcontact.
Lees verderSocial media
Het beheren van je Facebook, LinkedIn, WhatsApp en Instagram accounts nemen wij graag van je uit handen.
Lees verder