Uitbesteden is ontzorgen

Perfect geïntegreerde klantcontact oplossingen

Als ondernemer bent je het liefst zo veel mogelijk met je core business bezig.
Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan jouw zakelijke doelen.

Maximale bereikbaarheid maakt maximaal rendement

Social media klantenservice uitbesteden

Wij integreren chat, telefoon, e-mail, tickets en social media om een uniforme merkervaring te bieden. De klant kan kiezen uit meerdere contactkanalen, waar dezelfde hoge kwaliteit dienstverlening wordt geboden.

Live chat

Deze krachtige tool biedt je website bezoekers de mogelijkheid laagdrempelig productadviezen te vragen. Direct contact met je bezoekers onderhouden verhoogt uw conversie gemiddeld met 8 tot 20%!

Lees verder

Telefoon

Alle binnenkomende oproepen kunnen worden afgehandeld via onze geavanceerde VOIP CTI centrale.

Lees verder

E-mail

Het beheren van je mailboxen nemen wij graag uit handen.

Lees verder

Tickets

Een meer geavanceerde vorm van e-mail klantenservice is middels een ticketsysteem. Dit zorgt voor meer datagestuurd (en daarmee slimmer) klantcontact.

Lees verder

Social media

Het beheren van je Facebook, LinkedIn, WhatsApp en Instagram accounts nemen wij graag van je uit handen.

Lees verder