Multiclient Omnichannel KlantenserviceSchaalt perfect met je mee

Vanaf € 3

klantcase
  • Flexibel klantenservice team
  • Reactietijd 60 seconden
  • 08:00 – 22:00 inzetbaar
  • Groeit mee met je orders
  • Werken in jouw CRM systeem
  • Geen abonnementskosten
  • Vanaf 100 klantcases per maand
Offerte aanvragen Voorbeeld factuur

Dedicated Omnichannel KlantenserviceVoordeliger bij grote volumes

Vanaf € 25

uur per agent online
  • Vast klantenservice team
  • Reactietijd 30 seconden
  • 24/7 inzetbaar
  • Maandelijks aan te passen
  • Werken in jouw CRM systeem
  • Geen abonnementskosten
  • Aanbevolen vanaf 2200 klantcases per maand
Offerte aanvragen Voorbeeld factuur

Wat is een Klantcase?

Wat ons onderscheidt is dat we werken met klantcases. Je betaalt een vaste prijs per klantcase, ongeacht hoe vaak een klant over een vraag/probleem blijft terugkomen om te bellen / chatten. Zo ben je er verzekerd van dat ook wij graag zo snel en volledig mogelijk de klant helpen (anders kost het ons zelf extra tijd). Een klantcase is dus een aanvraag van je klant, waar één of meerdere gesprekken uitkomen.

Hoe ziet jullie facturatieproces er uit?

De laatste dag van elke maand ontvang je een urenspecificatie, gespreksspecificatie en factuur van ons. Voor het uurtarief model, vind je hier een voorbeeld.

Wat is een Agent?

Een agent is een collega van Byteleaders die de klantenservice van onze klanten verzorgt.

Waar worden mijn tarief op gebaseerd?

Uitbesteden is maatwerk. Elk bedrijf heeft andere eisen en wensen. Vooral volume speelt een rol, meer gesprekken zorgt er voor dat wij onze kosten er sneller uit hebben. Wanneer je speciale eisen hebt voor onze medewerkers, zoals het bezitten van specifieke certificaten of diploma’s, kunnen we een ander tarief bespreken.

Wij verdienen onszelf terug