Dedicated Omnichannel KlantenserviceAlles-in-een uurtarief

Vanaf € 25

agent online
  • Vast klantenservice team
  • Reactietijd 30 seconden
  • 24/7 inzetbaar
  • Flexibel aan te passen
  • Werken in CRM systeem
  • Geen abonnementskosten
Configureer nu

Multiclient Omnichannel KlantenserviceMeest overzichtelijk kostenmodel

Vanaf € 6

case
  • Vakkundig klantenservice team
  • Reactietijd 60 seconden
  • 08:00 – 22:00 inzetbaar
  • Groeit mee met je orders
  • Werken in CRM systeem
  • Abonnement v.a. 500 p/m
Offerte aanvragen

Multiclient Omnichannel KlantenserviceGroeit met je mee

Vanaf € 3,5

gesprek
  • Vakkundig klantenservice team
  • Reactietijd 60 seconden
  • 08:00 – 22:00 beschikbaar
  • Groeit mee met je orders
  • Werken in CRM systeem
  • Abonnement v.a. 500 p/m
Offerte aanvragen

Wat is een Agent?

Een agent is een collega van Byteleaders die de klantenservice van onze klanten verzorgt.

Hoe ziet jullie facturatieproces er uit?

De laatste dag van elke maand ontvang je een urenspecificatie, gespreksspecificatie en factuur van ons. Voor het uurtarief model, vind je hier een voorbeeld. Dit factuur dien je binnen 14 dagen te voldoen. Wij hebben een verkorte betalingstermijn vanwege grote hoeveelheid loonkosten die wij verwerken.

Hoeveel agents heb ik nodig?

Dat is afhankelijk van de hoeveelheid gesprekken en de afhandelingstijd per gesprek. We hebben hier een handig tooltje gebouwd om dit te berekenen.

Kan ik ook betalen per gesprek?

Ja, dat kan zeker. Vooral bij een kleiner volume gesprekken is dit een fijne oplossing.

Is dit het enige uurtarief dat jullie hebben?

Uitbesteden is maatwerk. Elk bedrijf heeft andere eisen en wensen. De gegeven prijs is ons populairste uurtarief. Wanneer je speciale eisen hebt voor onze medewerkers, zoals het bezitten van specifieke certificaten of diploma’s, kunnen we een ander uurtarief bespreken.

Zijn deze kosten fiscaal aftrekbaar?

Jazeker. Deze kosten zijn 100% op te voeren en de BTW is volledig verrekenbaar.

Wij verdienen onszelf terug