Uitbesteden is ontzorgen

Helpdesk oplossingen voor ICT-bedrijven

Als ondernemer bent je het liefst zo veel mogelijk met je core business bezig.
Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan jouw zakelijke doelen.

Maximale bereikbaarheid maakt maximaal rendement

Ontzorgen

Wij integreren chat, telefoon, e-mail, tickets en social media om een uniforme merkervaring te bieden. De klant kan kiezen uit meerdere contactkanalen, waar dezelfde hoge kwaliteit dienstverlening wordt geboden.

Software-as-a-Service

Deze krachtige tool biedt je website bezoekers de mogelijkheid laagdrempelig productadviezen te vragen. Direct contact met je bezoekers onderhouden verhoogt uw conversie gemiddeld met 8 tot 20%!

Lees verder

Device-as-a-Service

Alle binnenkomende oproepen kunnen worden afgehandeld via onze geavanceerde VOIP CTI centrale.

Lees verder

Support Tickets

Het beheren van je Facebook, LinkedIn, WhatsApp en Instagram accounts nemen wij graag van je uit handen.

Lees verder