Dedicated Omnichannel KlantenserviceAlles-in-een uurtarief

25

agent online
  • Vakkundig klantenservice team
  • Reactietijd 30 seconden
  • 24/7 inzetbaar
  • Flexibel aan te passen
  • Werken in CRM systeem
Configureer nu

Alle genoemde prijzen zijn vanaf-prijzen, onder voorbehoud, indicatief en exclusief toepasselijke belastingen.

Wat is een Agent?

Een agent is een collega van Byteleaders die de klantenservice van onze klanten verzorgt.

Hoe ziet jullie facturatieproces er uit?

Elke vier weken ontvang je een urenspecificatie en factuur van ons. Hier vind je een voorbeeld. Dit factuur dien je binnen 14 dagen te voldoen. Wij hebben een verkorte betalingstermijn vanwege grote hoeveelheid loonkosten die wij verwerken.

Hoeveel agents heb ik nodig?

Dat is afhankelijk van de hoeveelheid gesprekken en de afhandelingstijd per gesprek. We hebben hier een handig tooltje gebouwd om dit te berekenen.

Kan ik ook betalen per gesprek?

Nee. Wij geven voorkeur aan overzicht en transparantie. Een duidelijk kostenplaatje vooraf is voor zowel ons als de klant fijn.

Is dit het enige uurtarief dat jullie hebben?

Uitbesteden is maatwerk. Elk bedrijf heeft andere eisen en wensen. De gegeven prijs is ons populairste uurtarief. Wanneer je speciale eisen hebt voor onze medewerkers, zoals het bezitten van specifieke certificaten of diploma’s, kunnen we een ander uurtarief bespreken.

Zijn deze kosten fiscaal aftrekbaar?

Jazeker. Deze kosten zijn 100% op te voeren en de BTW is volledig verrekenbaar.

Wij verdienen onszelf terug